Museum Beesel | We nodigen u van harte uit!
page-template-default,page,page-id-58652,qode-core-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,pitch child-child-ver-1.0.0,pitch-ver-1.5, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,grid_1300,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Op 19 juni j.l. ging een lang gekoesterde wens in vervulling! Het Museum Beesel opende die dag haar deuren van het karakteristieke Aad Raodhoes, Markt 1 te Beesel. Dat gebeurde met een feestelijke opening en een eerste expositie met als titel “Beesels keramiek van vroeger tot heden”.

Paul Geraedts, voorzitter van de Stichting Museum Beesel, heette allen een hartelijk welkom. Vervolgens werd de expositie ingeleid door Rob Dijcks, voorzitter van de Stichting Beesels Keramisch Erfgoed.
Daarna verrichte Burgemeester, Bob Vostermans, de officiële openingshandeling. Gedurende de opening was er sfeervolle muziek van Sanne Verdonck en Laurens-Jan Pubben.

Aansluitend werd, onder het genot van een hapje en een drankje, de expositie bezocht.

Dankbaar voor deze mooie opening, met hartelijke groet,

Het bestuur van de Stichting Museum Beesel.