Museum Beesel | Seizoenssluiting Museum Beesel
post-template-default,single,single-post,postid-59292,single-format-standard,qode-core-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,pitch child-child-ver-1.0.0,pitch-ver-1.5, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,grid_1300,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Seizoenssluiting Museum Beesel

Op zondag 29 september was de laatste dag dat het museum Beesel toegankelijk was voor het publiek. We kijken terug op een geslaagd seizoen dat vele bezoekers heeft laten kennismaken met ons Beesels keramisch erfgoed en de traditie van het 7-jaarlijkse Draaksteken. Ook was het de laatste dag voor onze wisselexpositie “Spiegelingen in Klei”. Daar werd bij stilgestaan middels een geslaagde samenkomst van de gast exposanten die de wisselexpositie mogelijk hebben hebben gemaakt. Onder een voorzichtig najaarszonnetje werd genoten van een rondleiding door ons “keramisch openluchtmuseum Beesel”.

Almar Speelberg About the author