Museum Beesel | Bezoek aan Museum Beesel door vrijwilligers Museum “de Tiendschuur”
post-template-default,single,single-post,postid-59278,single-format-standard,qode-core-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,pitch child-child-ver-1.0.0,pitch-ver-1.5, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,grid_1300,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Bezoek aan Museum Beesel door vrijwilligers Museum “de Tiendschuur”

Op vrijdag 27 september mocht het museum Beesel een 11- tallige delegatie van vrijwilligers van museum “de Tiendschuur” uit Tegelen ontvangen. Dit was een vervolg op de afspraken die daarover door de besturen van beide musea waren gemaakt. Na een ontvangst met koffie en vlaai bij “de Bongerd” werd een bezoek gebracht aan ons museum. Daar werden toelichtingen op collectie en wisselexpositie gegeven door Fons Verdonck en Cindy Heldens. Vervolgens werd een bezoek gebracht aan een gedeelte van ons unieke “keramisch openluchtmuseum Beesel”. Ook hier verzorgde Fons Verdonck een deskundige en boeiende toelichting op de totstandkoming van dit unieke stukje Beesels erfgoed. Net voor een regenbui mocht het gezelschap het bezoek afsluiten met een gezellig drankje bij “de Bongerd”. Als voorzitter van het bestuur van het museum Beesel bedankte Ans Oord alle gasten voor hun bezoek en de getoonde interesse. Een mooie afsluiting van een geslaagde kennismaking.

Almar Speelberg About the author