Museum Beesel | Museum Beesel kunstwerk rijker!
post-template-default,single,single-post,postid-59249,single-format-standard,qode-core-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,pitch child-child-ver-1.0.0,pitch-ver-1.5, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,grid_1300,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Museum Beesel kunstwerk rijker!

Op zondagmiddag 4 augustus werd museum Beesel een kunstwerk rijker!  In het bijzijn van enkele leden van het bestuur alsmede enkele genodigden werd door voorzitter Ans Oord een schilderij in bruikleen in ontvangst genomen. Dit door Cocky Huisman geschilderde kunstwerk representeert de koning en zijn dochter uit het draaksteken van 2023. Velen zullen deze afbeelding herkennen omdat het ook het affiche van het vorig jaar gehouden draaksteken sierde. Het schilderij past dan ook uitstekend bij het thema Draaksteken zoals dat permanent in het museum wordt getoond en kreeg een plaats in de ontvangsthal.

Een kleurrijke verrijking van ons museum.!

Almar Speelberg About the author